נפגעת בתאונת דרכים ? כדאי להכיר – חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים מבטיח פיצוי לכל נפגע תאונת דרכים וזאת ללא שאלת אשם.

רבים מאיתנו סבורים כי אם הם אשמים בתאונה, אין להם זכאות לקבלת פיצוי וזוהי כאמור הנחה מוטעית ושגויה. כלל נפגעי תאונות דרכים זכאים לפיצוי מלא מכוח פוליסת ביטוח החובה בגין כל נזקי הגוף שלהם בתאונה, גם אם הם אשמים בתאונה (למעט מקרים חריגים ביותר).

ההגדרה ל"תאונת דרכים" עשויה לעיתים להיות מורכבת ביותר, כאשר הגדרת המושג בחוק כוללת מספר רב של מצבים, ולא רק מצבים "קלאסיים" של פגיעת רכב אחד ברכב אחר. למשל, נפילה במהלך כניסה או יציאה מהרכב עשויים להיחשב כתאונת דרכים ולזכות בפיצוי.

מסיבה זו, חשוב מאוד להיוועץ בעורך דין הבקיא בתחום, אשר ידע לזהות בודאות מוחלטת כי התאונה הינה אכן תאונת דרכים לפי החוק ולפעול בהתאם להגדרה זו. יתרה מכך, אף אם נפגע נפצע על ידי רכב שברח ממקום התאונה, הנפגע עשוי להיות זכאים לקבלת פיצוי לפי הוראות החוק. זאת ועוד, ישנם מגוון מצבים מורכבים העשויים להשפיע על זכאותו של הנפגע לקבלת פיצויים בשל תאונת דרכים לדוגמא כאשר המדובר בתאונת דרכים שהיא תאונת עבודה או תאונה שארעה במהלך שירות מילואים.

ליווי מקצועי של עו"ד מתחילת התהליך מונע סיבוכים בירוקרטיים, מבטיח את מיצוי הזכויות ומאפשר פיצוי הולם עבור הנפגע בתאונות הדרכים עבור כלל נזקיו ובכלל זה, הפסדי השכר שנגרמו עקב התאונה ועתידים להיגרם לו כתוצאה מאובדן כושר עבודה שמקורו בתאונה או הצורך בטיפול רפואי מכל סוג, עזרת צד ג', הוצאות עבור טיפול רפואי, והוצאות מיוחדות אחרות כגון: נסיעות, התאמת דיור ורכב במקרים מסוימים, וכן פיצוי עבור עוגמת נפש, כאב וסבל.

יש להדגיש כי ישנה חשיבות גדולה ביותר לקבלת ייעוץ משפטי בשלב מוקדם ככל הניתן שכן, לא פעם מי שנפגעו בתאונת דרכים מתנהלים בצורה שגויה שעלולה לשלול את זכאותם לקבלת פיצוי במלואו או חלקו מחברת הביטוח ו/או עלולה לפגוע בזכותו של הנפגע לקבלת פיצויים ממקורות אחרים.

יש לנו ניסיון עצום בטיפול במגוון רחב של תביעות תאונות דרכים כאשר אנו מטפלים בלקוח מתוך ראיה כוללת של האירוע ומיצוי זכויותיו של הלקוח הן מול חברת הביטוח המבטחת את הרכב והן במטרה למימוש זכויותיו של הלקוח מכל גורם אחר ממנו הוא עשוי לקבל פיצוי לרבות חברות ביטוח בהן יש ללקוח ביטוחים פרטיים וקרנות פנסיה.

נפגעת בתאונת דרכים? משרדנו מתמחה בליווי נפגעי תאונות דרכים בתביעות מול חברות הביטוח ובמאבק משפטי בלתי מתפשר עד להשגת התוצאות הטובות ביותר.

זה הזמן ליצור איתנו קשר ולנצח!

תאונות דרכים

תודה